Company News Company Exhibition

های بالانس چسبی و گیره ای

16 Sep 2022

وزنه سرب بالانس گیره ای چرخ خودرو معمولاً دارای کارایی و همچنین مصارف بسیار فراوان و گوناگونی است که امروزه استفاده از آن را برای انواع و اقسام خودرو ها واجب و ضروری کرده است و تقریباً در تمامی خودرو ها برای تمامی محور ها و چرخ های خودرو از وزنه سرب بالانس استفاده می ‌شود.

اولین کاربرد وزنه سرب معمولاً برای حفظ تعادل خودرو و افزایش استاندارد های قانونی برای چرخ های آن است در واقع هنگامی که چرخ خودرو به صورت روکار و به صورت دستی روی دستگاه بالانس قرار می‌ گیرد قسمت هایی را نشان می ‌دهد که لاستیک دچار عدم تعادل است که بر اساس وزن متناسب با نصب این سرب ‌ها توسط دستگاه های مخصوص بر روی لاستیک باعث افزایش تعادل خودرو و عدم لرزش هنگام رانندگی می‌ شود.

از دیگر کاربرد های وزنه سرب این می باشد که معمولاً استفاده از این محصول باعث جلوگیری از فرسایش زود هنگام چرخ‌ های با لاستیک های خودرو می‌ شود چرا که با حفظ تعادل خودرو از آسیب به جلوبندی خودرو نیز جلوگیری می ‌کند.

وزن سرب گیره ای نسبت به چسبی و نمونه‌ های دیگر مزایای بهتری دارد چرا که به خوبی روی لاستیک فیکس شده و اصلاً از رینگ جدا نمی ‌شود به همین جهت محبوبیت ویژه ‌ای در بین استفاده ‌کنندگان دارد.